Advergaming jest to marketing techniki rozwijania gier komputerowych do korzystania z marki / marek, natomiast na umieszczenie tych gier w Internecie . Advergaming zaletą jest jego nacisk na szerokiej gamie użytkowników Internetu; handed jest również link reklamowy do marki lub produktu, która jest łączona z dobre uczucie przyjemnie spędzonych zabawnych momentów tej reklamy do gier online (English advergame ) – ludzie lubią grać. Określenie „Advergames” został po raz pierwszy użyty przez Anthony Giallourakis w domenie witryny advergames.com w styczniu 2000 r . W rok później, termin ten pojawił się także w magazynie Wired , gdzie był związany z bezpłatnych gier online oferowanych przez duże firmy.

Funkcje

  • Informując o nowym produkcie lub marce – przez producenta w grze może dodać dawkę informacji na temat produktu, jego celów, korzyści w stosunku do innych produktów i tak dalej. Gracz dowiaduje się o tych danych, na przykład z powodu taktyki gry, więc wątek sprowadzona gwałtownie, naturalnie i dobrze się bawić.; Temat jest podane inaczej, bo z drugiej strony i pobiera więcej niż tradycyjna reklama.
  • Tworzenie i kwadratury pozytywny wygląd firmy – im więcej graczy w grze „dostaje” im więcej zaangażowania emocjonalnego przeniesiony do reklamowanej marki. Dla przyjemnego czasu na serwerze WWW, zdobyć sympatię dla samej marki, które następnie mogą pozytywnie kojarzy się z zabawy i relaksu.
  • Poszerzenie świadomości marki – jeśli Advergames wydając klientom produktu znacznie więcej czasu niż np Podczas trzydziestym drugim spotu reklamowego w telewizji.. Zwiększ memorability markę lub produkt jest dostępny poprzez powtarzanie najskuteczniejszych momentach gry.
  • kampanie reklamowe wspierające – w połączeniu z konwencjonalnym Advergaming reklamowej jest używany głównie przez duże organizacje. Jego celem jest poprawa samej kampanii i umacnia swoją prawdziwą przyklejaniu w umyśle grupy docelowej.
  • Podstawą do konkurencji – interaktywne gry są mocną podstawę dla różnego rodzaju konkursach. Możliwość wygrania jakiejkolwiek nagrody jest jeszcze bardziej zachęta do gry i spędzić więcej czasu po stronie wytwarzania, co znajduje odzwierciedlenie w dłuższym czasie spędzonym z marki i pozytywnych emocji związanych z możliwością wygrania nagród.
  • Zbieranie danych o zawodnikach – Gracze (poprzez rejestrację) chętnie z lewej strony grać swoje dane kontaktowe, który jest później wykorzystywany do innych kampanii reklamowych i ukierunkowane reklamy.

Korzyści Advergaming

  • Gry reklamowe Internet to przede wszystkim nieograniczony dostęp do zasobów i wyprzedażach i potencjalnych klientów na całym świecie.
  • Gry nie znają granic wieku – jak wynika z badań przeprowadzonych, średnia wieku graczy w USA wynosi około 33 lat – zawartość i warunki gry dyktuje więc młodzież w wieku 12-15 lat, ale dorosłych i edukowanie konsumentów.
  • Gry również nie znają barier językowych i etnicznych, zwykle, gdy ich działanie tak prosty i intuicyjny, że nawet nie często trzeba podłączyć do gier skomplikowanych instrukcji obsługi.
  • Gry internetowe już pośredniczyć oddziaływania marki klienta lub wygląd produktu niż inne formy reklamy – zarówno w trybie online, a następnie mimointernetové. Odsetki od dłuższego czasu, od około 5-35 minut; 35 minut gry doniesieniami York znacznie zwiększa chęć i skłonność do zakupu marki.
  • Gry mogą również skorzystać z marketingu wirusowego . Dobrze przygotowana gra zawierająca chwytliwy temat, łatwy do gry, aby porównać wyniki z innymi graczami na całym świecie, Internet rozwija się jak wirus. Gracze polecić go do siebie i się spędzać coraz więcej czasu gry, czy nadchodzi coraz markę zawarte w grze.
  • Skuteczność Advergaming ja łatwo mierzalne, więc wezwany do pomocy rozgrywka Analiza sprawia, że ​​łatwo zmierzyć.:
    • Jak wielu ludzi grać w gry
    • jak wiele gier zostały odtworzone
    • ile czasu użytkownik spędził na grze

Statystyki

  • W 2007 roku została otwarta strona gry ponad 104 milionów graczy
  • Średni czas spędzony w grze 5-35 minut
  • Około 42% graczy grają przyznaje się codziennie
  • Maksymalnie 10% respondentów mówi, że dzień poświęcony gier online w ciągu 6 godzin (średni gracze 1-2 godzin dziennie)
  • 62% anketovaných potwierdził, że wysyła powiadomienia do słynnej gry, która ma na reklamę znacznie większą wagę niż samej gry

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *